Vereniging Golfkarton partner in onderzoek Shopping 2020

Hoe ziet het winkelen in 2020 eruit? Grote veranderingen op het gebied van (online) verkopen voltrekken zich. De consument krijgt meer keuze, ook in hoe de aangekochte producten thuis te krijgen. En die moeten goed beschermd en duurzaam verpakt worden, meestal in een golfkartonnen verpakking.

Er bestaat vanuit verschillende invalshoeken behoefte aan het ontwikkelen van een toekomstvisie op het veranderende consumentengedrag, nieuwe posities in de keten, verschuivingen van omzet, digitalisering en concurrentieverhoudingen.


Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor webwinkels in Nederland, heeft een grootschalig onderzoek geïnitieerd waarin Vereniging Golfkarton in samenwerking met het NVC (Nederlands Verpakkingscentrum) participeert: shopping 2020.

 

Vanuit verschillende invalshoeken wordt de centrale vraagstelling benaderd:

Hoe shopt de consument online in 2020 en welke acties moeten worden ondernomen op nationaal, branche- en bedrijfsniveau opdat B2C ondernemend Nederland succesvol hier op in kan spelen, nationaal én internationaal.




Terug naar vorige pagina